zaterdag 4 augustus 2007

Jim Carrey, o nee...

Mijn Huguette zegt dat ik als ik op mijn adhd-st ben, op Jim Carrey lijk. Nee! Ik wil helemaal niet op Jim Carrey lijken. Ik haat Jim Carrey. Zijn overacting, zijn smoelenwerk, dat gerol met die ogen. Humor! Lachen of ik schiet! Ik wil op Richard Gere lijken, romantisch in "An officer and a gentleman". Of op James Dean, diepzinnig en ondoorgrondelijk. Of op Clark Gable met zijn "Frankly my dear, I don't give a damn."-attitude.
Als ik geweldig hard mijn best doe moet dat wel lukken. Denk ik...

1 opmerking:

Boontjes zei

Je kan er niet omheen, de gelijkenissen in ALLE gevallen zijn toch wel treffend. Of je het nu wil of niet die "smoel" overtreft die van Jim Carrey (zie voor alle zekerheid naar enkele extra foto’s die ik je per mail doorstuur), een foto van jou 20 jaar geleden...sprekend Clark Gable, van James Dean heb je dan helemaal de “diepzinnigheid”, Richard Gere? Inderdaad nog iets meer je best doen en dan kom je toch wel in de buurt...