dinsdag 19 december 2006

De tijdloze lijst van Carine


Dit is dan het "tijdloze lijstje" van Carine. Of het echt "tijdloos" is kan ik nu nog niet zeggen, in ieder geval is het een goed bedoelde poging. Ik heb er ook niet te hard over nagedacht maar vanuit de buik samengesteld. Come on lets sing together...


1. I want You, Elvis costello

2. Alma, I Muvrini

3. Old and wise, Alan Parsons Project

4. Troy, Sinéad O’Connor

5. Twee meisjes op het strand, Raymond van het Groenenwoud

6. Sultans of swing, Dire Straits

7. Eenzaam zonder jou, Will Tura

8. Missing, Everything But The Girl (dé dansplaat bij uitstek!)

9. Hurricane, Bob Dylan

10. The wind cries Mary, Jimi Hendrix (kijk zeker eens op de site jimihendrix.com)

11. Perfect day, Lou Reed (maar nog liever in de versie van Anthony and the Johnsons)

12. The river, Bruce Springsteen (eigenlijk nog een paar van Bruce)

13. Hallelujah, Leonard Cohen

14. Nothing really ends, Deus

15. Heartbeats, José Gonzàlez

16. Les yeux de ma mère , Arno

17. Let it grow, Eric Clapton

18. Love and affection, Joan Armatrating

19. You, Das Pop (omdat Willy dat zo graag hoort)

20. Roxane, The police

4 opmerkingen:

Marc Ogiers zei

Waaw, heerlijke lijst. Eenzaam zonder jou...waarom niet. Ik had ook nog gedacht aan Vreemde Man van Ann Christy. Verdient eigenlijk ook een speciaal plaatsje in mijn lijstje. Breng ook eens wat muziek mee op 1/1.
Bye!

Boontjes zei

Ja inderdaad "dag vreemde man", maar dat laten we voor onze pa zijn lijst. Ik heb ook nog gedacht aan Crazy Horses (en anderen) van the Osmonds, Ma Baker van Boney M, It 'll be loneley this X-mas van Mud, enz… maar die horen eigenlijk thuis mijn lijstje kitch-pop van de jaren 70. Desalniettemin nog niet vergeten (waar is de tijd?). Ik breng wat muziek mee!!!

Marc Ogiers zei

Heeft willy ook zo'n lijst? En de jongens? Zo kunnen we nog wat leren van mekaar.

Boontjes zei

U vraagt hij draait: ziehier de "heilige" lijst van de Willy:

1. sultans of swing Dire straits
2. down on mainstreet Bob seagar
3. testament van mijn jeugd Bodewijn de groot
4. have you ever seen the rain CCR
5. thre river Bruce Springsteen
6. dancing queen Abba
7. het kan niet zijn Will Tura
8. i’m sailing Rod stuart
9. we want get fool again The Who
10. hearth of gold Neil Young
11. go your own way Fleetwood mac
12. zeppos-tune Bert Kemphert
13. ring of fire Johny Cash
14. let it grow Eric Clapton
15. Suspicious minds Elvis Presley
16. I’ll be there for you The Rembrandts
17. have I told you lately Van Morisson
18. tornero I Santo California
19. Angie The rolling stones
20. sharah Bob Dylan